המלצות לכריות הריון – מה זה ומה סוגי כריות ההריון?

אישה שוכבת על כרית במיטה

sosiukin@ ,Freepik

המלצות לכריות הריון  – כשזה מגיע להריון, שינה חיונית אך לרוב חמקמקה. הגוף של האישה בהריון גדל ומשתנה כמעט כל הזמן. הפרעות שינה, כמו נסיעות נוספות לשירותים או אי שקט מוגבר מאי נוחות בלילה, עלולים להפריע ליכולת של הנשים בהריון לנוח.

לשם כך יש את כרית ההריון. כרית מסוג זה מעוצבת תוך התחשבות בצרכים של אמא לעתיד. היא משמשת בעיקר לתמיכה בנשים בהריון ובבטן הגדלה שלהן, כך שהן יכולות להישאר נוחות ולנוח זמן רב ככל האפשר בכל לילה (או בכל תנומה אחרת).

בדיוק כמו כרית רגילה, מה שמתאים לאדם אחד אולי לא יעבוד עבור אחר. החדשות הטובות כאן הן שיש הרבה כריות הריון שונות לבחירה וגורמים רבים שיעזרו לאנשים להחליט איזו מהן עשויה להיות המתאימה ביותר עבורם.

מדריך כרית הריון: מהי בדיוק כרית הריון?

 

הרעיון מאחורי כרית ההריון הוא פשוט: זוהי כרית או כרית שעשויה להתאים לגוף של האישה בזמן שהוא גדל ומשתנה במהלך ההריון. בעיקרון, הם הופכים את השינה במהלך ההריון לנוחה יותר.

כריות הריון מגיעות בכל הצורות, הגדלים, הבדים, המילויים והמחירים השונים. חלקם יתמכו לאורך הגוף, בעוד שאחרים דמויי טריז או בצורת שעועית ויכולים להתאים בדיוק מתחת לגבשושית או בין הברכיים לתמיכה מבודדת.

הדבר העיקרי שיש לזכור הוא שאין כרית אחת מושלמת באופן אוניברסלי לכל הנשים ההרות (הלוואי!). עבור חלקן, זהו ההריון הראשון שלהן והן לא יידעו מה מרגיש טוב משליש אחד למשנהו. עבור אחרות, זה עשוי להיות סבב הריון שני או שלישי, ולמרות שהן יודעות מה עזר בעבר, עשויים להיות אתגרים או אי נוחות חדשים.

חשוב לשמור על ראש פתוח ולהיות מוכן לנסות מספר אפשרויות כדי למצוא את הכרית המתאימה ביותר לצרכים של כל אישה בהריון.

המלצות לכריות הריון – 5 סוגים שונים של כריות הריון

 

ישנן כחמש קטגוריות עיקריות של כריות הריון. הנה תיאור של כל אחת מהן.

 

טריז

 

כריות טריז פופולריות מכיוון שהן רב תפקודיות וניתן להשתמש בהן במהלך ואחרי ההריון והלידה. לעתים קרובות ניתן להשוות את הצורה לטריז גבינה ויכולה להגיע באפשרויות עגולות ומשולשות כאחד. בדרך כלל, אנשים שמים את הטריז מתחת לבליטה שלהם כדי לעזור לתמוך בו בזמן שהם ישנים או נחים. ניתן להשתמש בכרית גם כדי להרים את הגב או את הרגליים.

 

"טריזי הריון הם אחד מפתרונות הכריות הזולים ביותר להריון", על פי אתר מדריך הורים. "אמהות רבות אוהבות טריזי הריון כי הם עדיין מעשיים לאחר הלידה. מרגיש נוח לצפות בטלוויזיה? כֵּן. משעין את הכרית הרגילה שלך? כֵּן. את לא חייבת להיות בהריון כדי ליהנות מכרית טריז להריון".

 

גוף שלם

 

כריות הריון הכוללות של הגוף מתעקלות סביב כל גופך ומסוגלות לתמוך בך ביותר מצד אחד. הם נוטים להיות בצורת C או בצורת U ומערסלים את הגוף שלך – מספקים תמיכה מצוינת הן לצוואר והן לגב, כמו גם בין הברכיים ומתחת לבטן.

 

כרית הגוף הכוללת היא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של כריות הריון מכיוון שהיא מציעה את מירב התמיכה, משהו שהרבה נשים בהריון מחפשות כשהן נכנסות לטרימסטר השלישי.

 

באורך מלא

 

כרית הריון באורך מלא היא בעצם אותו דבר כמו מה שאת רואה משווק ככרית גוף רגילה. לעתים קרובות זוהי גרסה ארוכה יותר של כרית מסורתית, אך יכולה לספק נוחות נחוצה במהלך ההריון על ידי תמיכה בבטן שלך ועוזרת לגב שלך להישאר ביישור כאשר את מניחה את הכרית בין הברכיים.

 

שלא כמו הכרית הכוללת, מגוון זה של כריות הריון יתמקד בתמיכה בצד אחד של הגוף שלך. זה בדרך כלל ישר, אבל חלק מהכריות באורך מלא עשויות מבדים ומילויים גמישים יותר כדי להתעצב בקלות רבה יותר לגופך.

 

אפונה

 

כרית Bean בצורת שעועית (הפתעה!) ודי קומפקטית. זה יכול לשמש כדי להוסיף תמיכה לנקודות ספציפיות בגוף של אישה בהריון שעשויים להזדקק לתשומת לב נוספת, בין אם זה מנוחה על הגב התחתון בכיסא משרדי או בין הברכיים בלילה או במהלך תנומה. כריות אלו בדרך כלל די זולות וקלות לנסיעה איתן הודות לגודלן הקומפקטי.

 

מתנפח

 

כריות הריון מתנפחות אולי אינן נפוצות כמו מקבילותיהן באורך מלא או בגוף כולו, אבל יש להן את היכולת לעזור לענות על צורכי נוחות ספציפיים להריון. לדוגמה, רבים מתוכננים כך שנשים יכולות לנוח על הבטן מבלי להפעיל לחץ על ילדיהן שטרם נולדו.

 

הדבר היפה בכריות מתנפחות הוא שפירוקן הופך אותן לניידות וקלות לאחסון. הם גם מתכווננים במובן שאת יכולה להחליט כמה הכרית תהיה מלאה על סמך רמת הנוחות שלך.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Shopping Cart
דילוג לתוכן