כריות שינה מומלצות – מהן כריות השנה המומלצות ביותר?

אישה צעירה ויפה נמתחת במיטה לאחר התעוררות.

Image credit: @nensuria, Freepik

כריות שינה מומלצות – מציאת הכרית הטובה ביותר יכולה לעשות את כל ההבדל באיכות השינה שלך. הכרית האידיאלית תשתנה כמובן מאדם לאדם בהתאם להעדפות ולסגנון השינה שלכם. למי שזקוק ליותר תמיכה מומלץ לצרף כרית קצף זיכרון, בעוד שסובלים מאלרגיות יזדקקו לעיצוב היפואלרגני. אם אתה קונה בתקציב נמוך, סביר להניח שכרית סינתטית תהיה הטובה ביותר. בכל מקרה (משחק מילים), הכרית שלך צריכה לספק תמיכה נאותה, נוחות ויכולת נשימה, כדי שתוכל לישון בשקט בלילה.

ברגע שאתה יודע את סוג הכרית הטוב ביותר לסגנון השינה שלך, אז מגיע החלק הקשה – בחירת הכרית עצמה. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון ותכונות שיש לשים לב אליהם, בהתאם לנסיבות שלך. אם יש לך ראש חם בלילה, כרית עם טכנולוגיית קירור עשויה לעזור. אם אתם מאוד בררנים לגבי הגובה, שקול גם כריות מתכווננות – עם אלה תוכלו להוסיף ולהסיר שכבות כדי לקבל את העובי בדיוק. אל תשכח לבדוק אם זה ניתן לכביסה, אחרת אתה עלול להתמודד עם כרית מיוזעת לאורך הקו. אם אתה צריך עזרה בבחירת כרית, אנחנו כאן כדי לעזור. עשינו את המחקר ובדקנו מבחר של כריות כדי למצוא כאלו שיספקו שנת לילה טובה. אלו הכריות הטובות ביותר.

כרית מתכווננת מקורית של Coop Home Goods

הכרית המתכווננת המקורית של Coop Home Goods היא הבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שרוצה ליצור כרית מותאמת אישית מבלי להוציא הרבה כסף. היא עמוסה בקצף זיכרון ומיקרופייבר מוסמך CertiPUR-US, לא רעיל, ואתה יכול להוסיף כמה או מעט מילוי שאתה צריך כדי להשיג את הרכות המושלמת לתנוחת השינה שלך (כלול שקית מילוי נוספת של חצי קילוגרם) .

לכרית יש גם כיסוי הניתן להסרה העשוי מחומר מקרר טבעי מחומר ויסקוזה rayon שמקורו במבוק בשם Lulltra. Coop Home Goods ממליצה על הכרית הזו כבחירה הטובה ביותר עבור ישנים בצד מכיוון שניתן להפוך אותה עמוקה ושמנמנה, אך מכיוון שהיא מתכווננת ניתן להתאים אותה כך שתתאים לכל תנוחת שינה. אתה יכול גם לקנות אותו בגודל קווין (20×30") או קינג סייז (20×36") כדי להתאים יותר למיטה שלך.

מבחינת ביקורות, The Original Coop Home Goods Adjustable Pillow מדורג ב-4.5 מתוך 5 כוכבים באמזון, שנוצר מתוך למעלה מ-48,000 ביקורות של לקוחות של אמזון, ו-4.6 מתוך 5 כוכבים באתר האינטרנט של המותג עצמו. לקוחות משבחים את יכולתו להחזיק צורה היטב, אם כי חלק אמרו שהכיסוי הניתן לכביסה מתנפח לאחר זמן מה.

לשקט נפשי נוסף, הכרית המתכווננת המקורית של Coop Home Goods מגיעה עם אחריות לחמש שנים, בתוספת ניסיון של 100 לילות, כך שיהיה לך מספיק זמן לוודא שזו באמת הבחירה הטובה ביותר עבורך.

כרית שינה Casper Original

אם אתה רוצה ליהנות מהקטיפה של כרית פוך אך ללא אלרגיות ומילוי מבעלי חיים, נסה את כרית השינה החלופית המקורית של Casper. הוא מלא במיקרופייבר היפואלרגני שהופכים אותו לרך כמו כריות פוך אותנטיות, אבל עם חומרים סינתטיים במקום.

בדומה למזרנים הנמכרים ביותר שלה, כרית הפלומה האלטרנטיבית של קספר מיועדת לאנשים שעוברים תנוחות בשינה (קומבי סליפרס). השכבה החיצונית הרכה והשכבה הפנימית האדפטיבית פועלות יחד כדי לשמור על נוחות ותמיכתך ללא קשר לתנוחת השינה אליה אתה עובר. אה, ואת שתי השכבות ניתן לכבס במכונה ולייבש, כך שתוכל לשמור אותן במצב טוב בקלות.

בינתיים, השקע בגודל שני אינץ' על כרית השינה האלטרנטיבית המקורית של Casper מספקת בו זמנית יישור צוואר יציב ושומר על חלוקת המילוי באופן שווה. אנחנו גם אוהבים את הכיסוי החיצוני של 100% כותנה, שנוצר עם מארג פרקל נושם כדי לעזור לך לישון קריר, אפילו במזג אוויר חם.

כרית Casper מדורגת 4.5 מתוך 5 כוכבים מתוך למעלה מ-6,600 ביקורות של אמזון, ודירוג של 4 מתוך 5 כוכבים באתר האינטרנט של המותג עצמו. ישנים מרוצים מוצאים את זה נוח, וכמה לקוחות זיכו אותו על הקלה על כאבי הצוואר שלהם, ואלה היו כריות שינה מומלצות בשבילכם.

לקולקציית כריות השינה שלנו

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Shopping Cart
דילוג לתוכן