כריות שינה איכותיות

כריות איכותיות לשינה

כרית איכותית לשינה היא חיונית לשינת לילה טובה. כרית שינה טובה תומכת בראש ובצוואר ושומרת על עמוד השידרה ישר בתנוחות השינה צד וגב בזמן השינה.

מה חשוב לבדוק כשניגשים לרכוש כרית שינה?

יש לא מעט כריות מומלצות לשינה, כאשר חשוב לבחור את הכרית המתאימה ביותר עבורכם אישית.

אלו שלושת הפרמטרים העיקריים שכדאי לבדוק:

  1. סוג המילוי: קיימים סוגים רבים של מילויים לכריות שינה איכותיות, כגון נוצות, פוך טהור (פלומה), מיקרופייבר, הולופייבר, ננופייבר וכו'. לכל מילוי יש את היתרונות והחסרונות שלו והוא מעניק חוויה שינה אחרת לחלוטין. למשל, כרית במילוי הולופייבר מתאימה למי שאוהב לישון עם כרית גבוהה, בעוד שכרית במילוי פוך טהור, מתאימה למי שמחפש כרית אורטופדית, מפנקת ורכה שמתכווננת לתנוחות השינה השונות.
  2. גודל הכרית הסטנדרטית בארץ הוא 50/70, אולם יש המעדיפים את המידה המקובלת בארצות הברית 50/90, אחרים מעדיפים את המידה 60/80.
  3. העדפות אישיות: כמו בכל תחום בחיים, גם בבחירת כרית לשינה חשוב לא לשכוח את ההעדפות האישיות. האם אתם מעדיפים כרית רכה או קשה, כרית גבוהה או שטוחה, כרית קטנה או גדולה.

אצלנו ב'פוך זהב', תוכלו למצוא כריות שינה מומלצות באיכות גבוהה במיוחד עם מילויים שונים כמו נוצות, פלומה טבעית (פוך טהור), מיקרופייבר, ננופייבר והולופייבר.

כרית פוך טהור פלומה היא כרית אורטופדית והכרית המומלצת שלנו, רופאים אורטופדיים נהגו לפני כמה עשרות שנים לרשום כרית פוך טהור כמרשם רופא לסובלים מבעיות צוואר.

כרית שינה סינטטית או כרית פוך פלומה

היתרון של כרית טבעית על כרית סינטטית זה אורך חיים  ארוך יותר

אחזקה וטיפול בכרית

הכרית אמורה לשמש אותנו במשך שנים רבות והיא זקוקה לטיפול ותחזוקה כדי לשרת אותנו היטב. טיפול נכון בכרית יכול למנוע התרבות מיותרת של קרדית אבק הבית ואלרגנים במיטה ובכך לייצור תנאים טובים יותר לשנת לילה טובה והגיינית.

רצוי לטפוח מעט בכרית מדי יום על מנת להחזיר לכרית את הנפח שנית מומלץ לאוורר את הכרית בשמש הלא חזקה של אחר הצהריים במשך כ- 3-4 שעות בתדירות של כאחת לשבועיים, יש באוורור תועלת בריאותית רבה להגינייה של הכרית.

השמש הלא חזקה מדי של אחה"צ יחד עם בריזה קלה מסייעים בייבוש הלחות שנצברה בכרית, חידוש האוויר שלכוד בחללים של הכרית מסייע בנטרול בקטריות לא רצויות ומקשה על התפתחות קרדית אבק הבית בכרית.

נזכיר בקצרה:

  • הנוצות של הספק שלנו תחת ביקורת שאין התאכזרות לברווזים ולאווזים
  • מוצרי הפוך שלנו הם היפואלרגניים והם עוברים תהליך ניקוי וחיטוי שבו לא נשארים אלרגניים
  • לחומרים הסינטטים שלנו יש אישור שאין בהם כימיקליים מסוכנים והם מתאימים גם לאם ולתינוק
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Shopping Cart
דילוג לתוכן