כרית לטיולים ונסיעות

כרית לנסיעות – נוחות בלי פשרות

כרית נסיעות היא אביזר חיוני לכל מי שמטייל הרבה ו\או נמצא הרבה בדרכים, בין אם בטיסות, בנסיעות ברכב \ רכבות \ אוטובוסים. כרית לטיולים איכותית ונוחה תגן על הראש והצוואר מפיתולי הנסיעה ויכולה לשפר משמעותית את איכות השינה בדרכים.

סוגי כריות לנסיעות ב'פוך זהב'

אצלנו, תוכלו למצוא שלושה סוגים שונים של כריות המתאימות לנסיעות:

  • כרית נוצות: כרית נסיעות נוחה, רכה ונעימה, המעניקה תמיכה מצוינת לצוואר ולראש. היא אידאלית וקומפקטית לשימוש מחוץ לבית, מאחר והיא מתכווננת בהתאם לצרכי המשתמש בה. הכרית עשויה מבד כותנה בצבע קרם ומגיעה במילוי נוצות לבנות קטנות עם מעט פוך.
  • כרית מיקרופייבר: כרית נסיעות קלה וקומפקטית, העשויה מסיבים סינטטיים. היא גם מספקת תמיכה לראש ולצוואה והיא כרית נוחה. הכרית מורכבת מבד כותנה בצבע לבן ומגיעה במילוי מיקרופייבר איכותי ונעים.
  • כרית פוך טהור: כרית יוקרתית, קלה, מפנקת ובריאה לשנת מלכים טובה מחוץ לבית, במיוחד למי שרוצה להתפנק גם בדרכים. היא עשויה מבד כותנה בצבע קרם ומספקת תמיכה אופטימלית, מה שהופך אותה למומלצת במיוחד לאלו המחפשים כרית מפנקת למטוס ולנסיעות ארוכות.

שלושת הכריות מגיעות במידות 30/40 ס"מ ומגיעות עם ציפית כותנה מתאימה, מה שהופך אותן לאידיאליות גם לחיילים ולחיילים משוחררים בטיול אחרי צבא.

אנו בחברת 'פוך זהב', מייצרים מזה למעלה מ-22 שנים, מגוון ענק של כריות למטרות שונות ושמיכות מפנקות לשינה מחומרי מילוי שונים.

אצלנו תוכלו למצוא כריות מפנקות ואיכותיות לנסיעות במחירים הוגנים במיוחד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Shopping Cart
דילוג לתוכן